رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

شهروز براری صیقلانی   شهروزبراری شین براری  ر اعتمادیشهروزبراری  شهروزبراری  ر اعتمادی

نظرات  (۴)

  • هنتای ساما
  • اهنگت غمناک بود😟

    پاسخ:
    فراخور روزگارم بود. الهی هرگز درک نکنیش. و شاد و  خوشسعادت باشی 
  • ملیکا موحد
  • این آهنگ رو  به سفارش و دستور   نویسنده   شین براری صیقلانی  پست گذاشتم  و  تقدیم کرده  به.....

    ....     خوده  خودش....    

    نمیتونم  رازدار باشم ،  اما  اسمش ب.ه.آر    نیستش بخدا .   لااقل   سرکش و کلاه  در الف  نداره .     من که  نگفتم ،  شما خودت  فهمیدی   چرا  گناهش رو گردن من میندازی؟   به من چه  که    جماعت  باهوشن... والاااا

    پاسخ:
    الکی نگوووو؟  وااای که این کلمه ی ب ه ا ر 
    چقدر  موزماره
  • مژگان احمدی موقری
  • الان مثلا  اگر به پیج من "دخترایلام" بیاید  کرونا میگیرید؟ 

     

    ضد عفونی  کردم   با کلیک روی مربع  زیر  وارد پیج دخترایلام شوید.

                              [][][][][]

  • پریسا پارسالی، پری امسالی
  • سلام     من شین براری  رو از روی یک کتاب خوب  شنیدم از روی جلد. 

     چه خوب ک شما میشناسیدش.  

    پاسخ:
     اختیار داری   دختر جون .    فقط  واسه  شخص  شخیص تو  چاپ نشده بوده  که.   . 
    ما هم خب آدمیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی