رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

  لینک وبلاگ دختران ایلامی

دختر تاجیک   

  لینک نورا نوری

  خانم ریزه میزه – زهرا دهنوی
 3
خانوم ریزه میزه
ژانر : طنز
نوینسده : زهره دهنوئی
به نام او که نامش آرامش بخش جان هاست.
باصدای جیغی مامان یه مترررر پریدم هوا......ای خدااااااااااا.......آخه چرا من بیچاره ی
فلک زده ی گناخکی رو به حال خودم نمیزارن ؟؟؟؟؟؟
مامان:النااااااااززززز...........الناززززززز.......پاشو دختر .......کالست دیر میشهه
هااااا.........!!
من؛بااااوشههههه مادر من بیدااااارررر شددددممممم لطفا جیغ حیغ نکنیدددد.
درحالی که دست به کمر نگاهم میکرد گفت:د،اگه جیغ نزنم توکه ازخواب بیدار نمیشی بدو
که کالست دیر شد.
من:اصال دلم نمیخااااااد برررم کالاااااسسسسس.
مامان:پاشو پاشو بهونه نیار این بار اگه توی کنکور در جا بزنی من میدونم و تو .

COM.ROMANKADE خانم ریزه میزه – زهرا دهنوی
 4
درحالی که لخ لخ میکردم به طرف سرویس بهداشتی رفتم وزیر لب غرمیزدم:أه أه اصال من
اگه نخام برم دانشگاه باید کی رو ببینم؟؟؟هاااا؟؟؟چه کسی رو ببینم عاایاااا؟؟؟؟؟
وارد سرویس بهداشتی شدم وبه نگاه به قیافه ی منت مانندم انداختم آخه اینم قیافه است
من صبح ها دارم؟؟؟؟؟
وییییی شوهر آینده ام صبح عروسی فلنگ رو نبنده صلوااااااات..........
حاال منو باش چه خیال بافی میکنم ها شوهر کجاست تو این گیر ودار؟؟؟؟
هیجده سالمه ودیپلم انسانی دارم
پارسال دانشگاه قبول شدم هاااااا
ولی خودم نرفتم مدیووووونید اگه فکر کنید رتبه ام صد هزار اومده اون دنیا راهتونو.
میبندم به همین سوی چراغ سرویس بهداشتی.......
خانوادم میگن برو وکیل شو
اما. چون خودم اصوال شخص قانون مندی ام وهرچی قانونه رو فولم میخام برم. همه کاره
ی بیکاره بشم ..............   

رمان را بصورت فایل pdf بخوانید.   761صفحه رمان مجازی خانم ریزه میزه را با کلیک روی ایکون و تیتر زیر به رایگان دریافت و مشاهده نمایید.  

      و مشاهده pdf فایل رمان کلیک نمایید دریافت
عنوان: خانم ریزه میزه رمان pdf
حجم: 3.39 مگابایت
توضیحات: pdfرمان الکترونیکی مجازی


   شین براری رمان عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی