رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

رمان موبایل اندروید

رمان عاشقانه داستان کوتاه ادبی

 

قسمتهای از اثر ادبیات داستانی بنام   کلیمه  بقلم نویسنده ساختارشکن و برنده ی تندیس زرین بیست و سومین دوره مسابقات داستان نویسی خلاق واژه چین     شهروز براری صیقلانی با اختصار شین براری  بروی جلد. 

کلیمه        378صفحه 

    سایز رقعی      جلد ساده کعربایی 

ناشر     کانون شیراز فرانکفورت  2019 Jun 

                   صفحه 006  خط دوم از پاراگراف دوم 

چند روز از ورودمان به خانه ی جدید میگذشت که  خواهر کوچکم در نیمه شب گرم تابستانی 1368  از خواب برخواست و شروع به را رفتن به سمت پنجره سالن نمود  اما غیر از پدرم کسی ندانست که خواهرم در خواب در حال قدم زدن است. او به سمت پنجره رفت و در حالی که به سطح دیوار روبرو برخورد کرده بود همچنان تلاش میکرد به مسیر روبرو ادامه دهد   و پیش برود ،  او سپس در پاسخ پدر که پرسیده بود ؛  چیه دخترم کجا میخوای بری؟  گفته بود؛   من باید برم چون خوشحالم  قراره کلی آدم بمیره   

پدر  ؛ چرا قراره اونا بمیرن؟  

 خواهرم شادی با صدایی عجیب و خاص همچون پیرزنی کریع گفت:  چون خانه ها میریزند  زمین دهن باز میکنه  اونا میمیرن   

پدر؛ چرا چنین صدای مسخره ای رو در میاری  ؟   زشته 

خواهرم شاداب مجدد با همان صدا گفت؛  من که شاداب نیستم   من دخترت نیستم حمید  من سیصد و پنجاه سالمه. اسمم کلیمه ست 

پدر از اینکه او را به اسم کوچکش خطاب کرده بود و گفته بوده حمید شوکه شد و او را بیدار نمود. 

همان شب  زلزله 6/8 ریشتری به وقوع پیوست و حرفهای او تعبیر گشت.... شهروز براری صیقلانی نویسنده

  • ۲۰/۰۵/۰۷
  • داستان کوتاه ادبی

نظرات  (۳)

  • ماورا طبیعه و پارانورمال دات کام
  •     من اثار شین براری را به شکل چاپی خوانده ام    و با اطمینان خاطر میگم که این فرد یه جای کارش میلنگه.  چون تک تک جملاتش در روح و روان ادم رخنه میکنه    .   ملکه ذهن میشه.   والا من مطمینم در اینده چیزهایی افشا میشه . مثلا مثل نویسنده  کارتون کارتون   سمپسون ها     که تمامی پیش بینی هاش درست از اب در امده.     

    پاسخ:
    صحیح 

    من هم  از  شین براری  خیلی  خاندم   خیلی خوشم میاد   هرچی باشه که اون نوشته باشه  رو  میخونم    بهترینه

    عالیه    من  هم   مث  شمام  نورا  جان    

     طرفدارشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی